دخترم پرنیکا

بالش بارداری

1391/1/22 18:50
نویسنده : پپو
3,236 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم دارم سنگین میشم و باید بیشتر به وضعیت خوابم دقت کنم. مثلا" دکترا میگن برای خونرسانی بهتر ترجیحا" باید به پهلوی چپ بخوابین یا زیاد نباید به پشت بخوابین یا تابلوئه که اصلا" نباید دمر بشیم....

بخاطر همین من به جای اینکه شونصد تا بالش پشت و جلو و زیر پاهام بزارم یه بالش مخصوص بارداری برای خودم طراحی کردم و دوختم که بعدها هم میشه ازش به عنوان بالش شیردهی و بعدش به عنوان یه آلونک کوچیک برای نشستن نینی استفاده کرد.

البته چون تجربه اولم بود یه کم ایراد داره اما بالاخره کارمو راه میندازه.

سوسک بشه هر کی بخنده!

اینم عکسشه:

بالش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

گلبرگ
2 اردیبهشت 91 9:24
وای پپویی بالشتت خیلی با مزس عین کروکی شده ......
مامان سونیا
2 اردیبهشت 91 11:06
ایول به این خلاقیت