دخترم پرنیکا

کیک پوشکی

1391/1/27 19:44
نویسنده : پپو
2,686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. دیروز نشستم و برای تزئین سیسمونیت یه کیک پوشکی درست کردم.

البته زیاد فرصت و امکانات نبود که برات اونجوری که دلم میخواد تزئینش کنم. هنوز جای کار داره و شاید یه تغییراتی توش دادم....

باید یه سری از وسایل ریزه میزه تم بچینم روش. درسته از حالا زوده برای این کارا. اما چون به دنیا اومدن تو احتمالا" با امتحانای پایان ترم من و همینطور اسباب کشی احتمالیمون یکی میشه، باید از حالا تا میتونم برای خودم زمان بخرم................

زمان مهمترین چیزیه که من هیچوقت ندارم!!!

ببین خوشت میاد یا نه؟

کیک پوشکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بابای ملیسا
26 فروردین 91 22:39
با سلام . کلبه کوچیک و مجازی ملیسا خانم با عکسهای جدید و قشنگش روشن و زیباتر شد . لطفا اگر قدم رنجه کردید و تشریف آوردید ، لف کنید و قشنگترین شعر ، قشنگترین حرف دل ، قشنگ ترین آرزو ، قشنگترین دعا ، خلاصه قشنگترین چیزی رو که می تونید به ملیسا هدیه بدید رو دریغ نکنید و تو قسمت نظرات بهترینها رو برای دوردونه حقیر بنویسید . ممنون میشم . تمام این دعاها و آرزوها ، نصیحتها و حرف دلها یک روزی می شن چراغ راه ملیسا .


روژینا
27 فروردین 91 10:22
سلام عزیز دلم چقدر با احساس نوشتی امیدوارم خدا بهت ببخشه
فرزانه
27 فروردین 91 12:01
وای خدای من خیلی خوب شده دست مامان پرنیکا درد نکنه . انشا اله به سلامتی دنیا میاد
لی لی (مامی پارسا و پانیسا)
27 فروردین 91 18:03
به به مبارک باشه عزیز دلم ... خیلی خوشتل شده پپویی...دست گلت درد نکنه
نیلوفر
29 فروردین 91 8:59
مبارکه پرنیکا جون باشه. خیلی قشنگه. خوش به حال پرنیکا با این مامان خوش سلیقه اش.
مامان سونیا
2 اردیبهشت 91 11:07
ماشاالله به این سلیقه خوش به حال دخملی با این مامان با سلیقه