دخترم پرنیکا

گهواره

1391/2/3 16:24
نویسنده : پپو
2,680 بازدید
اشتراک گذاری

واااااای من دیشب (به سیستم تاریخ گذاری این سایت اعتباری نیست. شنبه ٢/١/٩١) خیلی خوشحال بودم. میدونین چلا؟ چون مامانی بالاخره رفت و یه گهواره صورتی خیلی خوشجل برام خرید. هوراااااااااا.

انقده هیجان داشتم........ همش میکوبیدم به شیکم مامانی که یالا بازش کن، زودباش بازش کن.....

مامانی هم تا اومد خونه با کمک عمه دست بکار شد و گهواره مو سر هم کردن......

دیگه رسما" یه وسیله گنده دارم که بگم نیگا! اینم جهاز من!

وقتی سر همش کردن، مامی میخواست ببره توی اتاق تا ببینه که همسطح تخت خودشون هست یا نه؟

اما دید ای دل غافل!!!! گهواره از در تو نمیره! هرچی پانتومیم بازی کرد و کج و کوله اش کرد، نشد که نشد!

این بود که مثل کارتون پت و مت (با اون آهنگ مسخره اش) قرار شد دوباره بازش کنه و توی اتاق سرهمش کنه!

اینم عکس گهواره بنده:

گهواره

اینم عکس باز شده تورش، مامانی از حالا گهواره رو کنار تخت خودشون گذاشته و یه جفت کفشمم به نمایندگی از خودم به یادم گذاشته توش!

باز

 راستی جدیدا" مامانی هر از گاهی برام یه سری آهنگ زمخت ناهنجار میزاره که بهم میگه بیا دخملم آهنگ موتزارت گوش بده! نمیدونم کدوم شیر پاک خورده ای دکان وا کرده که این آهنگا باعث آرامش و افزایش هوش بچه ای که من باشم میشه؟!

آهنگه عینهو پتک تو سرم صدا میده و احساس می کنم دارن تو مغزم جوشکاری می کنن!!

هی میگم مامی جون یه آهنگ "دل ای دل" بزار ما یه کم واسه خودمون "نیناش ناش" کنیم، مگه به خرجش میره!!! به زور میخواد ما رو ماری کوری کنه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

(مامان حسین!)ati
13 اردیبهشت 91 15:49
وووووووووووووووووووووووووووووووووووی مبارکه خوشگل خانوم باشهههههههه به سلامتی بیاد توش لالا کنه....خاله جونی