دخترم پرنیکا

بتای فسقلی!

1391/1/9 13:07
نویسنده : پپو
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر شیطون خودم.

دیروز (شنبه) رفتم درمانگاه تا برام آزمایش بتا بنویسن و امروز آزمایش بدم.(دیروز 22 روز از خاله پری گذشته بود و 8 روز از وجود احتمالی تو)

رفتم آزمایشگاه تا برای فردا مطمئن شم جوابشم همون موقع میدن. (آخه میخواستم اگه جواب مثبت شد خبرشو به عنوان عیدی روز عید قربان به بابات بدم همراه با مراسمات ویژه!)

مسئول آزمایشگاه گفت 48 ساعت بعد از اقدام آزمایش نشون میده و اگه همین الانم آزمایش بدی معلوم میشه!

خلاصه از من انکار که حالا زوده و از اون اصرار که الان معلومه، به زور نشوندم و خونمو کرد تو شیشه!

بعد از ظهرش ساعت سه قرار بود برم دنبال جوابش!

چه جوری ساعت سه شد بماند! انگار عقربه ساعت گیر کرده بود. فکر کنم نصف نی نی سایت رو هم زابرا کرده بودم از بس بی قراری میکردم!!! طفلکیا از من بدتر منتظر خبر بودن.

خلاصه بالاخره لحظه موعود فرا رسید و من با یه دنیا امید و آرزو رفتم آزمایشگاه.

متاسفانه جواب 0.1 بود که برای بارداری مشکوک باید بین 15 تا 25 باشه و برای بارداری قطعی باید بالای 25 باشه! ( مقدار بتا هر 48 ساعت 2 برابر میشه)

خلاصه با حالتی نزار برگشتم و این خبر بد رو به دوستام دادم.

البته دوستام ( خاله جونیای تو) اکثرشون گفتن خیلی زود بوده و باید عجله نمیکردی و هنوز امیدی هست....

به هر حال من به رحمت خدای مهربون امیدوارم و راضیم به رضاش، چون میدونم بهترین ها رو برامون میخواد.

شاید میخواد سورپرایزم کنه و توی عید غدیر عیدیمونو بده!

به هر حال شکرت به خاطر داده و نداده ات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)