دخترم پرنیکا

عق!!!!!!!!!

1391/1/11 20:10
نویسنده : پپو
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. خوفی؟

چند روزیه که بیسکویتایی که صبحها میخورم تا حالت تهول!!! نگیرم تموم شده بود و تنبلیم میومد برم بخرم.

آخه این روزا تا ولت می کنم میری یه گوشه دلم و رخت چرکاتو جمع می کنی و هی توی دلم رخت میشوری!!! بچه به این تمیزی والا نوبره!!! باید بگم در و همسایه هم رخت چرکاشونو بیارن برات یه وقت بیکار نشی حوصله ات سر بره مادر!!!

رخت چرکاتم که تموم میشه هی انگشت می کنی تو حلقم.

امروز صبح سر صبحونه حالت تهول داشتم. به بابات گفتم. بابایی هم شروع کرد به نصیحت تو که: نینی گلم، امروز بچه خوبی باش و مامانی رو اذیت نکن، عوضش فردا میتونی تلافیشو سرش دربیاری!!! (توروخدا نیگاه نصیحت کردنشو!)

خلاصه به هر مکافاتی بود صبحونه خوردم و بعدش میخواستم کندر بخورم. (از بو و مزه کندر بدم میاد!) یه تیکه نسبتا" بزرگ کندر برداشتم که گیر کرد تو گلوم و گلاب به روتون هرچی خورده بودم رو بالا آوردم!!!

بالاخره به قول بابایی منم اولین عق بارداریمو زدم تا به همگان ثابت گردد که حامله ام!!! (ایشاا... که آخریش باشه.)

به قول مرحوم دکارت: "من عُق می زنم، پس باردارم!!!" (فقط نمیدونم بارم مثبته یا منفی؟!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)